Brandurile partenere ale Maresi

Brandurile partenere ale Maresi

Totul pentru brand

Portofoliul nostru cuprinde atât branduri partenere internaționale, cât și branduri proprii. Multe dintre acestea sunt Category Champions, distinse prin nivelul ridicat de calitate și inovație. Fiind un Food Broker certificat, este de la sine înțeles că avem tendința să investim în colegii noștri, în infrastructură și bineînțeles, să oferim un nivel ridicat de suport.

„Echipa Maresi va transforma brandul dumneavoastră într-un lider de piață în plină expansiune.“

Tania Polinski, Head of Marketing, Partner Brands
Alberto®

În doar 30 de ani, Freiberger GmbH Germania a evoluat de la o mică pizzerie locală cu doar 20 de angajați, la unul dintre liderii mondiali între producătorii de pizza și paste congelate, fiind astăzi furnizor pentru clienți din întreaga lume. Astăzi Freiberger înseamnă peste 2000 de angajați în cele 5 unități de producție și în depozite, o capacitate de producție de până la 2.5 milioane de bucăți de pizza și paste pe zi, produse după 1400 de rețete diferite. 

Alberto – brandul premium al Freiberger – o poveste italiană de success cu potențial nelimitat, este o marcă umbrelă care include o selecție largă de rețete de pizza coaptă pe vatră, baghete delicioase și paste. Pizza Alberto este produsă după rețete italiene originale, la fel ca într-un restaurant italian, coaptă pe vatră  și folosind doar ingrediente selectate cu atenție. 
Pizza coaptă pe vatră este o inovație introdusă de Freiberger în anul 1995, un concept de succes în întreaga lume, pentru a oferi consumatorilor o pizza la fel ca în orice restaurant italian.

Ardo®

Ardo Grup, o afacere de familie cu sediul central în Ardooie, Belgia, joacă rolul unui producător important de legume congelate, plante aromatice și fructe, atât  pentru zona retail, sectorul Horeca, cât și pentru diverse sectoare de producție.

Astăzi, grupul Ardo deține o rețea globală de vanzări, 21 de unități de producție, distribuție și unități de ambalare, obținând astfel oferte optime de la cele mai multe regiuni agricole productive. Împreună cu cei 3.800 de angajați, grupul livrează, în peste 100 de țări, 860.000 de tone de legume, plante aromatice, fructe, paste și produse din cartofi și orez, generând o cifra de afaceri de peste 1 miliard de euro.

Modelul integrării verticale Ardo, controlează întregul lanț de producție, de la selecția semințelor, la ambalare și distribuție. Experiența Ardo în ceea ce privește materia primă și precesarea sustenabilă, ca și structura sa flexibilă, ne ajută să dezvoltăm noi produse care să vină în întâmpinarea nevoilor pieței și trendurilor.

“We preserve nature’s gifts”

Barba Stathis®

1969 - aici a început totul, prin crearea primei linii de producție a fructelor și legumelor congelate Barba Stathis de către EVIE MICHAELIDES S.A. 

Barba Stathis SA aparține grupului Vivartia, companie de alimentație de top și un ambasador mândru al Nutriției din Grecia. Elementele cheie fundamentale pentru succesul său sunt: nutriția, gustul și confortul. Legumele congelate Barba Stathis devin populare în rândul consumatorilor începând cu anii 80 și 90, iar compania câștigă o publicitate din ce în ce mai mare. În același timp, Barba Stathis implementează noi inovații și își extinde gama de produse prin lansarea de legume mixte și cartofi congelați. În 1999 se lansează site-ul Barba Stathis, ceea ce face ca acest brand să fie una dintre primele companii grecești care deține un site web!

Benlian®

Produsele Benlian sunt fabricate exclusiv din ingrediente naturale, nu conțin gluten și au ca scop introducerea mâncărurilor naturale și sănătoase în rutina de zi cu zi a fiecărei persoane. Benlian folosește, fără a face compromisuri, doar ingrediente naturale precum orez brun, porumb, arome naturale și ulei presat la rece. Gama de produse include: batoane și minirondele de orez expandat cu glazură de ciocolată, snacksuri de orez cu ulei de măsline, sare de Himalaya și diverse arome, snacksuri de porumb expandat în diverse combinații de arome și rondele crocante de porumb expandat.

Bonne Maman®

Brandul Bonne Maman a fost lansat în anul 1971, în Franța, de către compania de familie Andros. Astăzi, Bonne Maman a devenit lider de necontestat atât în Franța, cât și în multe alte țări, fiind considerat numărul 1 între brandurile importate. Cu conținut ridicat de fruct (minimum 50%), fără coloranți și arome artificiale, gemurile Bonne Maman sunt produse doar din „cele mai perfecte fructe”.

Bonne Maman selectează pentru gemurile sale doar fructe intens aromate, care sunt fierte încet pentru a nu distruge bucățile de fruct și folosește zahăr brun, din trestie de zahăr și zahăr alb din sfeclă, fără sirop de glucoză sau fructoză, si fără îndulcitori.

Dr. Beckmann®

Dr. Beckmann este o companie cu peste 80 de ani de experiență în domeniul produselor de curățat. Chiar și în zilele noastre, ACDOCO rămâne o afacere de familie așa cum a fost încă din anul 1919. Dr. Beckmann se angajează în continuare să îngrijească și să rezolve cele mai dificile probleme asociate cu rufele, textilele și curățenia casnică.

Nevoia unei game de produse performante, ușor de utilizat și eficiente, motivează dorința lor de a dezvolta în permanență cele mai bune produse specializate pe curățare. Marca Dr. Beckmann este pe piață de mai bine de 30 de ani și nu este doar specialistul numărul 1 în Europa, ci numele apare pe continentele din întreaga lume.

Finn Crisp®

Istoria brandului începe în 1952, când, în cadrul Jocurilor Olimpice de vară de la Helsinki, este prezentată pentru prima dată consumatorilor pâinea crocantă de secară FINN CRISP. 

Însă, această delicioasă pâine crocantă datează înca din anii 1800, când în Finlanda se obișnuia să se coacă pâine doar de două ori pe an – o dată în toamnă, când culturile erau nou culese și o dată primăvara, când apa curgea liber. Pâinea astfel obținută era ușor de depozitat și își păstra aroma bogată luni de zile. Astăzi, Finn Crisp este unul dintre cei mai mari producători de pâine crocantă finlandeză din lume, recunoscut la nivel internațional.

Hipp®

De 100 de ani, în orășelul bavarez Pfaffenhofen, se produce hrana de cea mai înaltă calitate pentru bebeluși. Fabrica de turtă dulce, unde în 1889 Joseph Hipp amesteca pesmet dulce, lapte și apă pentru a produce primul produs destinat bebeluṣilor, a devenit între timp liderul de piață în Germania, în segmentul de hrană pentru bebeluși.

Fiind încă o afacere de familie, condusă în prezent de Dr. Claus Hipp și fii săi, Stephan, Georg și Paulus, grupul HiPP a devenit în timp compania lider pe piața de mâncare pentru bebeluși din Europa. De mai bine de 50 de ani, HiPP respectă, în fiecare fază a producției, principiul companiei “alimente sănătoase și de calitate, în armonie cu natura”.

La HiPP, tradiția și cunoștințele legate de calitatea materiei prime organice și naturale, merg mână în mână cu tehnologia de ultimă generație și cu controlul extensiv al calității, dr. Claus HiPP garantând personal calitatea produselor companiei.

Folosind în mod constant materie primă provenită din culturi organice, a transformat HiPP dintr-un pionier, în cel mai mare procesator de materie primă organică din lume, contribuind la progresul calității „organice” în mâncarea pentru bebeluși.

Iglo®

Iglo este brandul Nr. 1 din Europa, pe piața de alimente congelate și cel mai cunoscut brand de produse alimentare din Austria, având un succes de peste 40 de ani. 

Pentru Iglo, naturalețea și prospețimea sunt cele mai importante elemente. De aceea, pentru orice produs Iglo se folosesc doar ingrediente selectate, fără adaos de coloranți artificiali, arome artificiale sau potențiatori de aromă, acordând atenție originii materiei prime și păstrând cel mai înalt standard de calitate și siguranță al alimentelor. 
Istoria Iglo începe în anii 1912–1915 când cercetătorul Clarence Birdseye, aflat în timpul unei expediții, observă efectul congelării asupra cărnii de pește. În anii 50’ Birdseye lansează batoanele congelate de pește - un produs „fără oase, fără piele, fără miros”, adorat de copii. Astăzi, în Europa se vând 5 cutii de batoane de pește Captain Iglo pe minut. 

Focusul Iglo este împărțit între produsele de legume, pește și pui, astfel că fiecare piață pe care activează să ofere consumatorilor exact produsele de care au nevoie. 

În anul 2010, Iglo a lansat primul nivel al programului numit “Forever food”. Prin acest program, se urmărește susținerea mediului înconjurător, prin consumul de alimente sănătoase, care să satisfacă pe termen lung o populație în creștere.

Kühne®

Totul a început în 1722 la Berlin. Frederic William I era rege al Prusiei și Berlinului. Johannn Daniel Epinius fondează o mică distilerie de oțet și, așadar, pune bazele uneia dintre cele mai mari companii de alimente gastronomice și oțet din Europa. În 1762, distileria de oțet ajunge în mâinile lui Friedrich Wilhelm Kühne, următorul proprietar. În 1832 Carl Ernst Wilhelm Kühne preia distileria de oțet ca succesor și îi dă numele.

Între 1896-1905 gama se extinde cu muștar (1896), maioneză (1902), varză (1903) și castraveti (1905). Cu entuziasm și un spirit de pionierat, fiul lui Carl Kühne, Wilhelm, conduce compania în noul secol și pune bazele unei întreprinderi prospere cu activitatea sa.

În 1973 se introduce în Germania, sub brandul Kühne, primul dressing de salată „SALATFIX”.

Astazi, Kühne este unul dintre cei mai mari producători de oțet, specialități, conserve de legume și muștar din Europa.

Materia primă este obținută din surse sustenabile, respectiv ferme cu care compania are contract de zeci de ani (multe înca din 1950).

La Fiesta®

La Fiesta, brand deținut încă din anul 2004 de Santa Maria AB, cea mai mare companie producătoare de condimente pe piață nordică. Brandul oferă produse mexicane cum ar fi salsa, tortilla, chips-uri și dip-uri. La Fiesta produce alimente mexicane autentice, care pot fi combinate în diverse moduri. O opțiune sănătoasă! 

Consumatorii sunt tot mai mult interesați de produse sănătoase și ușor de preparat. La Fiesta oferă produse care pot fi ușor și rapid combinate la infinit, perfecte pentru a fi savurate cu diverse tipuri de carne, pește sau legume.

NUK®

Din 1956, NUK înseamnă tradiţie, calitate şi inovaţii.

Miracolul vieții implică o grijă deosebită. De aceea, de mai bine de 60 de ani, NUK promovează dezvoltarea sănătoasă a copiilor, ușurând, în același timp, viața de zi cu zi a părinților. Inspirat de natură, dar și de cele mai recente descoperiri științifice și, bineînțeles, de părinți și de copiii acestora, NUK oferă soluțiile complete care satisfac eficient dorințele și nevoile bebelușilor și ale copiilor mici.

Astfel, sub motto-ul "Înțelegem viața", NUK întelege copiii, de la naștere până la grădiniță, înțelege părinții și rutina lor care devine o aventură zilnică, înțelege experții și oferă doar produse bazate pe cunoștințele și recomandările acestora, înțelege natura - esența brand-ului NUK.

Calitatea premium NUK - din Germania, în toată lumea.

Marca NUK este fabricată de compania MAPA GmbH, din Germania, și este prezentă în peste 150 de țări, localizate pe 5 continente. Facilităţile de producţie, laboratoarele tehnice, controlul calităţii, logistica - toate funcţionând la standarde de top - au contribuit la crearea şi consolidarea imaginii NUK ca lider mondial pe piața produselor destinate creşterii şi îngrijirii copiilor cu vârsta între 0-3 ani.

Salvequick®

Salvequick – un clasic suedez - produse inovative care întâlnesc nevoile de zi cu zi.

Un plasture pentru orice situație!

Oriunde te-ai afla, micile ghinioane pot să apară când te aștepți mai puțin și de cele mai multe ori, într-un moment nepotrivit. Bătături, zgârieturi sau răni deschise – orice se poate întâmpla. Iar în acele momente ai nevoie de un sprijin sub forma unui plasture bun. Salvequick protejează, vindecă și alină durerea. Salvequick este ca o mică asigurare pe care o porți tot timpul la tine.

Salvequick este lider de piață și nume generic pentru plasturi în tot mai multe țări din Europa și continuă să inoveze atât materialele din plasturi, cât și ambalajele. Toate cu scopul de a scoate ușor și rapid plasturele din ambalaj, de a proteja rana și de ajuta ca procesul de vindecare să fie rapid și eficient. 

Astăzi, clasicii plasturi sunt disponibili într-o gamă variată, de la popularii plasturi pentru copii, la plasturi speciali cum sunt cei din gama Foot Care. Datorită faptului că sunt lansate în permanență produse noi, plasturi care să vindece mai bine și mai ușor o rană, Salvequick a ajuns să vândă anual, la nivel mondial, peste 20 de milioane de bucăți.

Santa Maria®

Santa Maria AB is one of the largest producers of herbs and spices in Sweden and has successfully been applying its existing know-how in this sector in international convenience food since the beginning of the 20th century. These days, “TEX MEX” (Texan-Mexican) is more than just a trend and is something that every good convenience retailer should have on their shelves. Santa Maria is a well-established player and is gaining popularity in professional restaurants and home kitchens alike – for big get-togethers or dinners for two. Santa Maria gives you the basic ingredients you need for an enjoyable meal.

Siviero Maria®

SIVIERO MARIA nu este un simplu brand de înghețată, ci o tradiție și o cultură italiană, într-un produs descris cel mai bine de numele său original „italian gelato”. Siviero Maria este produsă de G7, o companie italiană de familie, singurul producător la scară largă de “gelato italiano autentico”, dar care respectă toate standardele înalte dintr-o gelaterie italiană. Ingredientele sunt selectate cu grijă din întreaga Europă, umplerea și decorarea caserolelor se face manual, astfel încât fiecare produs devine unic. 

În anul 1990, G7 a fost prima companie care a introdus pe piață caserola transparentă de înghețată, pentru a scoate în evidență bogația sosurilor și decorațiunile cu alune sau fructe întregi și, pentru ca fiecare consumator să poată observa cremozitatea produselor. Siviero Maria este expusă în trei tipuri de ambalaje: caserole de 150 de ml pentru pauzele dulci, caserole de 1l pentru a fi savurate în familie, sau caserole de 4.75l pentru clienții HoReCa.

Svila®

Svila este prima companie din Italia și din lume care introduce un concept inovator în industria de pizza, inspirat de pizza la metru: Pizza Alla Pala. Principala inovație a Pizza alla Pala este de fapt formatul său alungit, care permite coacerea simultană a trei variante diferite de pizza în aceeași tavă.

Toate produsele SVILA combină caracteristicile industriei alimentare moderne cu cele ale tradiției artizanale antice. Pentru a crea aluatul, se folosește numai apă din Parcul Natural Munții Sibillini, situat între Umbria și Marche, cu vârfuri de peste 2000 m. Se adaugă grâu, drojdie, sare și ulei de măsline. Aluatul se lasă la dospit timp de cel puțin 24 de ore, iar apoi se întinde și se ajustează atent cu mâna.

Topping-urile bogate și gustoase sunt pregătite din ingrediente de calitate și ulei de măsline extra virgin. După coacere, baza este moale iar marginea este crocantă și fărâmicioasă.

Valor®

Istoria brandului începe în anul 1881 ca o afacere de familie fondată de Valeriano López Lloret. În perioada 1881-1891 vânzările cresc spectaculos datorită schimbărilor tehnologice aduse de fiul lui Lopez. În 1967, după o creștere accelerată, compania schimbă strategia, punând accent pe calitate și lansând Pure Chocolate, emblema mărcii.

VALOR este prezent cu vânzări globale pe toate continentele: 29% ciocolată neagră, 63% ciocolată cu lapte, 8% ciocolată albă. În România avem deocamdată doar ciocolata fără zahăr adăugat, folosind stevia ca îndulcitor (dar și maltitol). Ștevia este o plantă cu frunze, un îndulcitor natural 100% fără conținut de calorii. Extractul din ștevie este de aproximativ 200 de ori mai dulce decât zahărul obișnuit.

Este important să spunem “fără zahăr adăugat” deoarece unele ingrediente din produse (de exemplu laptele) conțin zaharuri în mod natural și atunci sintagma “fără zahăr” ar deveni incorectă.

Yo®

Yo, este la momentul actual, lider pe piața de siropuri din Austria. Istoria brandului începe în anii ’50, când au fost lansate primele sucuri de fructe Yo în Austria. Numele brandului a fost inspirat de regiunea Ybbstaler din Austria, regiune renumită pentru fertilitatea sa. În anul 1970 au fost produse primele siropuri Yo, iar în 2010 s-a lansat actuala sticlă cu dop anti-picurare, considerată și acum o adevarată inovație pe piață.

Yo înseamnă peste 20% conținut de suc de fruct, pentru care s-au folosit cele mai gustoase fructe, fără conservanți, fără coloranți și fără arome artificiale. Gama Yo include peste 15 arome de bază, la care, în fiecare sezon se adaugă arome noi.

Național și internațional

Înțelegem rolul nostru ca punct de contact pentru brandurile internaționale care doresc să fie recunoscute la nivel național și/sau internațional. Soluțiile noastre sunt personalizate pentru fiecare brand în parte și acoperă de la modulele selectate până la distribuție completă. Brandurile proprii sunt un element important pentru clienții noștri, de aceea suntem mai mult decât fericiți să susținem aceste mărci în categoriile pe care le identificăm ca fiind profitabile și de valoare.

Maresi International

Sediul central în Austria – echipe și parteneri în Centrul și Estul Europei. Având birouri în Austria, Cehia, Ungaria, România și Slovacia, reușim să ne adresăm unei piețe de peste 50 de milioane de consumatori. Cu ajutorul partenerilor internaționali din vânzări, livrăm în Europa și pe întregul mapamond.